2008. november 19., szerda

Dahlia gigantica

Pencio csodálatos mintája alapján készült.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Superbe !

Beödőkné Mónika írta...

Gratulálok! Ez is csodálatos lett! Én is kerestem ezt a mintát de nem találtam. Esetleg........kérhetnék segítséget?
Előre is köszönet.
Gratulálok.

Ági mama írta...

Pencio! Merci beaucoup.!!

Unknown írta...

Hűűű, ez csodaszép! Miket művelsz???

Kndla's írta...

Waaaaaaaoooooouuuu!! It's fantastic! Before, I don't see! I like so much! Waaaaaoooouuuu!! jajajajajaja..

Congratulation!!

- egy robot - írta...

Egyet értek a minta kitalálójával. Gyönyörű lett. Nekem is listás most már.

Berjo írta...

Húúúú, ez valami csodaszép Ági mama!Imádom a bordót arannyal! Fantasztikusakat alkotsz!

ParizsDesign írta...

Mindig elbűvölnek a munkáid! Egyik fantasztikusabb minta másik. Sokszor csak pislogok és a nyálamat csorgatom. Gyakran látogatom ám a blogodat, csak lusta vagyok írni. Bocsánat érte!

AgnesBeads írta...

Hűűűű, ez tényleg gigantikus, és gyönyörű!!!!!!!

Ági mama írta...

Jól néz ki, de egy kicsit jobban össze kellet volna húznom, de sebaj, ez már így marad!

Krisziz írta...

Csodálatos mintából csoda született!!Gratulálok!!:-)