2008. október 8., szerda

Százlábú barátom


Ismét Dóra segítségével készült. Köszönöm Dóri!!!!

6 megjegyzés:

- egy robot - írta...

Ezt a százlábút már megcsodáltam Dia fórumán is. Nagyon ügyes! Az első képen látszik főlg, hogy milyen kis bulis. Ez a horgolás neked nagyon megy, Ági mama.

Kriszta írta...

Gyönyörű ez a százlábú :) Csodaszép!

Névtelen írta...

Yes, I can uderstand you ^__^ Your translation programme works good! So I hope you were able to understand what I wrote in my e-mail. Thank you so much for the comments you left on my blog and on my tag-board.
Hugs and kisses from Italy!
Silagà

Reni írta...

Ez nagyon jól néz ki, gratulálok hozzá!

Dóra írta...

Örülök, hogy Te is ilyen jó barátságba kerültél már a százlábúakkal :)
Én is imádom őket :) Örülök, hogy segíthettem. Szépséges lett!

Amit küldtél néztem, szerintem jó, majd írok mailt is, de örökké rohanok. Hétvégén lesz időm!

Ági mama írta...

Köszönöm Lányok!
Dóri ez nélküled nem jöhetett volna létre! Készül egy másik változat is.