2008. július 17., csütörtök

Obszidián medál

Obszidián medál

5 megjegyzés:

- egy robot - írta...

Ez gyönyörű medál lett! Nagyon szép befoglalás, elegáns szinekből.

Gratulálok a blogodhoz, és kívánom, hogy legyen benne nagyon sok örömöd.

vezsuzsi írta...

Köszönöm a bejegyzésedet és örülök,hogy tetszik a B.H. És a bejegyzésed által micsoda szépségeken legeltethetem a szemem!! Csodaszép ékszerek! Gratulálok!!! Vissza fogok járni!!

Ági mama írta...

Köszönöm a dicséreteket, bár én még messze vagyok tőletek.Vezsuzsi: imádom a mintáidat és azösszes munkádat.

Hegucka írta...

Ez valami csodaszép:)
Gratulálok,és nem csak ehhez a darabhoz,hanem mindegyikhez!Örülök,hogy rátaláltam erre a kincsestárra!:)
Szép napot!

Ági mama írta...

Köszönöm szépen! Én még nem láttam a bloggodat, de megfogom nézni.